מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




    רצפות לשימוש כמעט לכל חדר או חלל

    רצפות אפוקסי מעולות לשימוש כמעט לכל חדר או חלל שכן הן עמידות לאורך זמן, יציבות ואיכותיות. רצפות עשויות אפוקסי נמצאות בשימוש נרחב בסוגים רבים ושונים של חללים מסחריים ותעשייתיים, כולל מפעלים. היתרונות הרבים של ריצוף אפוקסי הובילו לכך שהוא הפך לציפוי הרצפה המועדף ביותר, לא רק בתעשייה אלא גם במרחב בפרטי. ריצוף זה הוא בעצם ציפוי מיוחד לבטון ומשטחים דומים אחרים. אבל היתרון המשמעותי של ציפוי זה הוא יכול ליצור איתו רצפות דקורטיביות בעיצובים וצבעים שונים. את הדוגמאות והעיצובים המיוחדים של עיצובי רצפה דקורוטיביים ניתן לראות בגלריית העבודות של יוסי פלור בע"מ.

    רצפות דקורטיביות המוסיפות סטייל

    בחשיפה לחומרים ספציפיים, האפוקסי הפולימרי מתקשה וזוכה לחוזק ועמידות יוצאי דופן. אתם יכולים לצבוע מכשירים חשמליים, לצבוע רהיטים ולהשתמש בחומר הזה להרבה דברים אחרים. אבל ציפוי רצפה עם אפוקסי ליצרית רצפות דקורטיביות, הוא השימוש הנפוץ והמעשי ביותר בחומר זה. ניתן לצבוע את הריצוף בכל גוון שרק תרצו, או ליצור אזורים שונים עם צבעים שונים, מה שנפוץ יותר באזורי התעשייה. רוצים ליצור לוגו מקורי שיהיה מותבע בתוך הריצוף? גם זה אפשרי בעזרת ריצוף אפוקסי דקורטיבי.

    יתרונות וחסרונות של ריצוף אפוקסי דקורטיבי

    החוזק והעמידות בפני נזקים של רצפות אפוקסי הופכים אותן לאופציה שתשמש אתכם לאורך זמן. רצפות דקורטיביות מאפוקסי יכולות לעמוד בעומס רב, רהיטים כבדים ושריטות. מכיוון ששרף אפוקסי מכסה את כל הסדקים והפגמים בבטון, ויוצר שכבת איטום יסודית, הוא עמיד במיוחד במים ומספק בידוד מעולה לרצפה.

    כדי להבטיח בטיחות, רצפות אפוקסי לא רק עמידות בפני חום ואש, אלא הן גם מונעות החלקה. רצפות אפוקסי יכולות לשמש גם לתיחום מקטעים במפעלים, אזורי בטיחות וכדומה, בשל מגוון הצבעים הקיימים באפוקסי.

    מומחים יכולים לצפות רצפות אפוקסי ללא מעצור של העבודה, תוך החלקה ויישור ללא מאמץ.

    תהנו מכל היתרונות של רצפות אפוקסי ללא מאמץ ובמחירים זולים להפליא בעזרת חברת יוסי פלור בע"מ  המספקת ריצוף אפוקסי איכותי מזה 55 שנה. לקביעת פגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר משתלמת, צרו קשר עם יוסי פלור בע"מ.

    מעונינים בציפוי אפוקסי, מקצועי עם ניסיון של שנים?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אולי יעניין אתכם גם

      בניית אתרים לעסקים בניית אתרים לעסקים
      052-8612141 WhatsApp